promene rc.conf do skriptu.pl

Milan Cizek Cizek.Milan at seznam.cz
Mon Dec 6 13:01:01 CET 2004

Ahoj,
rad bych si prevedl pravidla IPFW do nejakeho vyssiho "jazyka", asi nejlepe do perlu, kde bych je mohl generovat na zaklade udaju v databazi atd. Jak jsem se dival, nahrada samotneho rc.firewall asi neni idealni (?), spis me napadlo ponechat defaultni nemenna pravidla a nasledne spustit muj dalsi perl skript, kde uz si poradim. Chtel bych ale, aby to bylo ce nojvice flexibilni a tak bych rad i v perlu pouzival promene z rc.conf (natd_interface apod.). Ma otazka zni, jestli existuje nejaka elegantni moznost si tyto promene naincludovat, treba trida, predavat to jako parametry prikaz.radku se mi prilis nezamlouva. Diky

Milan