SMTP Autenticace

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Dec 3 11:24:48 CET 2004

Pavel wrote (2004/12/03):
> ucty/hesly z /etc/master.passwd. Me se podarilo pri pouziti portu
> `cyrus-sasl-2.1.20` a pokynu v souboru `Sendmail.README` rozebehnout
> autentikaci, ale jen s uzivateli v databazi v souboru
> `/usr/local/etc/sasldb2.db`. Predem diky.

Ja jsem pouzil navod na
http://www.puresimplicity.net/~hemi/freebsd/sendmail.html .
Musi se jeste nainstalovat port cyrus-sasl-saslauthd, do
/usr/local/lib/sasl2/Sendmail.conf dat
pwcheck_method: saslauthd
a do /etc/rc.conf jsem dal
saslauthd_enable="YES"
saslauthd_flags="-a pam -n 1"
a jestli jsem uz na nic dalsiho nezapomnel, tak to takto chodi.