cdma modemy

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Thu Dec 2 14:57:25 CET 2004

Miroslav Chlaták píše v čt 02. 12. 2004 v 14:06 +0100:

> Jasne,  vcera jsem to uspesne vyzkousel. Pred patchem to behalo max.
> kolem 240kbps a ted neni problem 430kbps. Musim podekovat Romanovi, ze
> se k tomu nechal ukecat a nasel si na to cas :))
Zeptam se jeste jinak...
Jelikoz nemam na BTS primou viditelnost (a ani pod windoze to nebeha
nijak zazracne), me spis ciste teoreticky zajima zda to pomuze.
Byl by jste tak laskav a preposlal mi (treba i soukrome) potrebnej
ppp.conf abych to mohl vyzkouset?
( Jinak se to pokousim rozjet na linuxu s opatchovanym jadrem)

--
Zbynek Houska <zbynh at seznam.cz>