Podivny zaznam v LOGu

Břetislav Kubesa bretislav.kubesa at centrum.cz
Wed Dec 1 18:40:08 CET 2004

Dne 1/12/2004, napsal "Dan Lukes" <dan at obluda.cz>:

>	Nevime, co mate do console.log nasmerovano - v defaultnim nastaveni se
>
>do nej nepise nic. Budu proto predpokladat, ze jste jen odkomentoval
>
>radek v syslog.conf a v console.log tedy mate
>
>console.>=info

Omlouvam se za neuplne info, spise mi slo o to, zda-li se nekde nekomu
neco podobneho neobjevilo.

V syslog.conf mam
console.info                                    /var/log/console.log

Radek v cronu neni zadny chybny .

>	Bohuzel, ani to nam prilsi nepomuze puvodce hlaseni ...

>	... odhalit
>

>	Predpokladam navic, ze tohle neni uplny radek, z emu byl odstranene
>
>zacatek (snad citlive a nehonime duchy vznikle tim, ze bylo odstraneno
>
>vic nez melo).

Bohuzel, ale vice tam opravdu neni. Nic odstranovano nebylo.

>	Syslog si mysli, ze program, ktery vygeneroval tuto hlasku se jmenuje
>
>"-p" - krome varianty, ze to je skutecne pravda (a pravda to byt muze)
>
>to muze byt i jiny program, ktery sve jmeno prepise. V takovem pripade
>
>by se ale pod timto jmenem vypisoval i v "ps -ax".

Takovyto proces u me nebezi, ani neni v sockstats, ani v netstat.

>	A zhruba timto smerem bych tedy vedl patrani.
>

>	Z dikce zpravy bych navic usoudil, ze to je spise nejaky "cizi" program
>
>nez o kompomentu systemu pripadne program primo urceny pro FreeBSD a ze
>
>se jedna pro program, ktery komunikuje sitove (a mohl by tedy byt
>
>zachytitelny v "netstat -an" - ale take tam byt nemusi)

Nic.
Programy jsou nainstalavene vsechny z portu, krome OpenVPN 2 beta17.
Nicmene ten podporu FreeBSD ma, jen neni jeste portovan.
Nicmene log openvpn nezaznamena zadny problem v case vyskytu teto chyby.

>	Talsimi indiciemi by mohlo byt to, kdy a jak casto se takove hlaseni
>
>objevuje ...

Hledal jsem, na zadnou souvislost jsem nenarazil. ;-(

Nicmene i tak diky.

BK