Podivny zaznam v LOGu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 1 15:36:06 CET 2004

Břetislav Kubesa wrote:

> v console.log se mi zacalo objevovat toto hlaseni a vubec se mi nelibi.

	Nevime, co mate do console.log nasmerovano - v defaultnim nastaveni se
do nej nepise nic. Budu proto predpokladat, ze jste jen odkomentoval
radek v syslog.conf a v console.log tedy mate
console.>=info

	Bohuzel, ani to nam prilsi nepomuze puvodce hlaseni ...

>  -p: error 0.0.0.0:0 0.0.0.0:0 root privileges are required on this
> operating system. Read the documentation.

	... odhalit

	Predpokladam navic, ze tohle neni uplny radek, z emu byl odstranene
zacatek (snad citlive a nehonime duchy vznikle tim, ze bylo odstraneno
vic nez melo).

	Syslog si mysli, ze program, ktery vygeneroval tuto hlasku se jmenuje
"-p" - krome varianty, ze to je skutecne pravda (a pravda to byt muze)
to muze byt i jiny program, ktery sve jmeno prepise. V takovem pripade
by se ale pod timto jmenem vypisoval i v "ps -ax".

	A zhruba timto smerem bych tedy vedl patrani.

	Z dikce zpravy bych navic usoudil, ze to je spise nejaky "cizi" program
nez o kompomentu systemu pripadne program primo urceny pro FreeBSD a ze
se jedna pro program, ktery komunikuje sitove (a mohl by tedy byt
zachytitelny v "netstat -an" - ale take tam byt nemusi)

	Talsimi indiciemi by mohlo byt to, kdy a jak casto se takove hlaseni
objevuje ...