NAT - redirect portu

David Pasek pasek at idc.cz
Wed Dec 1 11:21:08 CET 2004

Ahoj,
myslim, ze hlaska "both alias address and interface name are not
allowed" presne vystihuje podstatu problemu. NATu se zadava pouze jeden
z techto parametru. Ty zadavas interface pomoci rc.conf promenne
natd_interface a navic pouzivas specialni konfiigurak pro NATa
(natd.conf), kde jeste definujes alias_address.

Reseni: jestli chces aby se vnitrni adresy prekladali na stejnou adresu
jakou ma nastavenou vnejsi interface (rl0), pak jen vyhod z natd.conf
radek alias_address.

To jestli pouzivat externi konfigurak /etc/natd.conf, nebo ten redirect
port napises primo do flagu v rc.conf necham na tobe. Ja osobne jsem pro
pokud mozno vsechno v rc.conf.

David.