Problem s make buildworld

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 30 17:43:03 CET 2004

On Tue, 30 Nov 2004, Jozef Babjak wrote:

>   ^-- Hehe, prave si pripravujem priklady na cvicenia pre studentov z
> programovania v C. Pozadujem, aby vsetko co mi budu odovzdavat, islo
> prelozit bez warningov s parametrami -ansi -pedantic -Wall. :-)

 	Bez alespon O2 lze s Wall prelozit lecos.

 	Nicmene, to me privadi na urcity napad tykajici se puvodniho
problemu (a take proto, z emi buildworld zhavaroval za podobne kryptickych
pricin, ale v jine casti stromu).

 	Neprohlizel jsem primo kod ncurses, ale v mem pripade to nastalo
proto, ze pro preklad takeho kodu Makefile natvrdo predepisuje
-Wall -Werror

 	Normalne se to prelozi bez problemu - jenze, ja mam, z vyvojovych
duvodu, "O3" a navic mam zapnute i ty warningy, ktere nespadaji to Wall
(ano, i takove jsou).

 	Tim v mem pripade "vyskakaji" i ty warningy, ktere se normalne
neobjevuji - a Werror zpusobi, ze se to vyhodnoti jako chyba - error code je
1 a gcc samozrejme nevypise zadnou chybu. V tom je to velmi podobne
puvodnimu problemu.

 	Nerikam, ze jsem prisel na pricinu - ale alespon je co vyzkouset ...
 	A vzdycky muzete, nakonec, z dotceneho Makefile vyhodit ten Werror
(ja to udelal presne tak).