KDE - menu 'ztraty a nalezy' ?

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Mon Nov 29 15:57:58 CET 2004

Večeřa Antonín napsal(a):

>Dobrý den,
>
>může mi někdo říct, co znamená v KDE v hlavním menu nabídka pojmenovaná "ztráty a nálezy" ?
>
>Po instalaci se mi zde objevilo KGpg. A když to v editoru pro nabídku odmažu, tak se to tam objeví zas.
>

>Antonín Večeřa

Dobry den,

no asi vam to moc nepomuze ale kdyz jsem pouzival KDE zhruba pred rokem,
tak se mi to chovalo asi tak, ze se do tyhle nabidky "ukladal"
nainstalovany soft o kterem KDE vedelo ale nemelo "informace" kam si ho
zaradit ve svych ostatnich nabidkach jako hry, kancelar atd. atd.
Do ohne ale za takovou informaci nezkocim :)

Lubos Dusany