Dva servery v sieti

Peter Rosa prosa at pro.sk
Sat Nov 27 17:24:24 CET 2004

Zdravim vsetkych,

skusim sa este raz vratit k mojmu problemu s postou. Doteraz som dostal
radu, ze mam presvedcit sendmail, aby neprijimal postu pre domenu pro.sk.
Problem je, AKO HO PRESVEDCIM ?

Mam teda 2 servery, oba std instal FreeBSD, t.j. so Sendmail-om. Jeden
pouzivame ako firemny mailserver, druhy ako fileserver. V DNS na lokalnej
sieti mam zaznam mailserver (192.168.1.1) aj fileserver (192.168.1.10).

Fileserver uklada vsetku postu do lokalnych mailboxov uzivatelov a ja ho
chcem presvedcit, aby to poslal na mailserver. Inak nikdy nedostanem root's
mail, t.j. ani spravy o stave diskoveho pola :-(((

Uz som skusil zakazat lokalne dorucovanie, ale aj tak pouziva mailer=local.
Co mam v konfiguraku sendmailu nastavit, aby sa VSETKA posta poslala na iny
server?

Peter Rosa

P.S. Verim tomu, ze to mate vsetci zvladnute, ved na sietach, ktore
spravujete, mate urcite viac ako dva servery s FreeBSD.