IPFW a fwd

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Thu Nov 25 01:54:22 CET 2004

> mozna to je hloupy dotaz, nevim. Snazim se vytvorit neco jako
> dashboard, nikoli logovaci, ale jen informativni pro urcitou
> skupinu uzivatelu. Z nejakeho duvodu mi to nefunguje, tak
> verim ze mi nekdo chytrejsi poradi. :-)
>
> Bylo mi porazeno abych pouzil fwd, podle toho jsem take
> sestavil nasledujici
> pravidlo:
>
> ipfw add 4900 fwd 127.0.0.1,80 tcp from any to not 10.0.0.0/8
> dst-port 80,411
>
> ktere je umistene az na konci, tesne pred deny all. Pred nim
> jsou pouze skupiny povolujici pristup pomoci allow a nejake
> [...]

Ahoj,
stale s tim laboruji, ale bez uspechu. Je mi to cele nejake divne a uz ani
prilis nevim co googlit. :) Zkusil jsem situaci, kdy jsem ihned za divert
umistil pravidlo: ipfw add 60 fwd 10.0.254.2 tcp from any to any. Pravidlo
data zpracovava (pribyvaji data), ale na žádné akci se to neprojeví (?),
jakoby nebylo. Mám FreeBSD 5.3-STABLE#0, v jádru IPFIREWALL_FORWARD.
Používáte fwd někdo, funguje? Resp. má fungovat tak jak si myslím
(viz.výše)?. Díky

Milan