Dualboot FreeBSD 5.3-stable a WinXP

Lubos Dusany lubos.dusany at seznam.cz
Wed Nov 24 12:30:49 CET 2004

Divacky Roman napsal(a):

>ted mne napadlo. proc 5.3-STABLE? pokud to chcete doopravdy pouzivat tak na nic
>jineho nez -RELEASE nesahjete. -STABLE je normalni vyvojova rada. kolikrat
>nejde ani skompilovat (aktualni situace myslim) a rozhodne bych se drzel 5.3-R
>jelikoz v nijsou i opravy atak. (coz drivnebyvalo)

to se omlouvam, to je klasicky BFU bug, samozrejme sem myslel RELEASE,
vecer jsem to rozchodil a bezva, jen zene ukazat ze ?? jsou jeji wokna :-D
btw: predpokladam ze se to nekde v nejakym konfiguraku da zmenit, budu
googlovat

Ono jak se thread rozjet, puvodni idea byla mit taky tri OS, jeste
linuxe, zatim jsem to ale zavrhnul pac chci stejne spis prejit na BSD.

Diky moc za pomoc
Lubos