Disk geometry

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Nov 24 11:34:25 CET 2004

No, to je vseobecna otazka, nie popis konkretnej chyby, ktoru si povodne
spominal.

Skusme to teda inak. Za normalnych okolnosti netreba geometriu
nastavovat vobec, sysinstall ju zisti sam. Pokial niekde doslo k chybe,
bolo by vhodne uviest, kde k nej doslo a za akych okolnosti sa tak
stalo. Presne znenie chybovej hlasky a miesto, kde sa vyskytla je v
takychto pripadoch uplne zakladne minimum informacii, ktore treba
poskytnut.

m.