konflikt pri sdileni IRQ vice zarizenimi

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Tue Nov 23 14:32:32 CET 2004

Dan Lukes napsal(a):
> [...]
>
>     To, kdu je s kym skutecne potom lze ovlivnit zasunutim do slotu.
>
>     Ona hardwarova vedeni pak vedou k radici preruseni. Pred nim je
> neco, co tato vedeni pripojuje na nektere preruseni. Neni ale receno, ze
> kazdy drat dostane preruseni svoje - to zalezi, jak je radic preruseni
> obsazeny. System se, v zasade, pokousi kazdemu dratu dat vlastni vstup,
> ovsem to, jestli se to podari zalezi na tom, kolik jich je a take, v
> urcite mire, na konfiguraci celeho systemu. Nektera preruseni totiz
> mohou byt "vyhrazena" a system, je nepouzije, i kdy z aktualne zadne

Ano, detailnejsi popis se mi porarilo dohledat nekde hloubeji v
mailboxu. Proto dekuji za vyse zminene vysvetleni, ktere neni nikdy na
skodu.

>  ==========
>
>     Takze co s vami - zkuste prehodit fxp1 do jineho slotu. Odhaduji, ze
> ji mate ve tretim slotu. Poradil bych - preferujte druhy a ctvrty, ale
> mate volny jen jeden - pouzijte ten, at uz je jakykoliv. Karta
> pravdepodobne dostane jine preruseni. Problem bud' zustane na dvojici
> atapci0,2 - to je ten smutnejsi pripad. To jsou oboji vestavena
> zarizeni, s temi neudelate vubec nic. Nebo se problem "prestehuje"
> spolecne s kartou, nebo vymizi docela ...
>
>     Snad vam tohle alespon trochu pomuze ...

Dekuji za rady - o vikendu to vyzkousim a kdyztak poreferuji jak jsem
dopadl.

>     Pokud ne, zkuste dodat "verbose" vypis (mozna radeji mimo konferenci
> - protoze ten bude jeste delsi) a popis hardwaroveho zapojeni preruseni
> v PCI slotech a kde mate v soucasnosti kterou kartu. Zkusim najit nejake
> poradi karet ve slotech. Ale predem upozornuji, ze to uz je trochu
> alchymie, nemusi to vyjit na prvni pokus a nemusi to dokonce k nicemu
> vest na jakykolvi pocet pokusu ...

Obirat vas o vic casu nez vam zabralo napsani tohoto mailu se mi nechce
- takze doufam, ze to nebude treba. Ale cenim si toho.

S pozdravem
--
Petr Bezděk