Mazanie resp. kopirovanie...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 21 20:41:32 CET 2004

Jiri B. wrote:

> $ touch -t 200411182000 test $ find . -type f -newer test -ls vypise
> ty stare soubory... na vymazani tech starych bych sel asi takto:
> resp. $ find . \! \( -type f -newer test \) -ls -exec rm {} \;

> ps: jestli to bylo hodne mimo, tak me nekamenujte :)

	No, neni, ale nektere veci jdou trochu jednoduseji.
find ma primitivum "-delete", ktere je v tomto pripade efektivnejsi nez
-exec rm {} \;

	CO se zbytku podminky dotyce - tak, jak to mas napsane, to soubory
jineho typu nez "f" vymaze (pokusi se vymazat) vzdy, bez ohledu na datum
- a neni jasne, jestli tohle tazatel pozadoval. Ja bych tam tu zavorku
nedaval a negaci napsal az pred "newer" ...

	Jinak, -newer se poji s "last modification date" - pokud by to nebylo
to spravne datum (protoze s kazdym souborem se poji tri - a neni jasne,
ke kteremu z nich se vztahoval vyraz "starsie nez"), je nutne pouzit
nektere jine primitivum z rodiny -newerXY ...