Chyba courier-imap 3.0.7,1 authmysql

stingray at zsgutova.cz stingray at zsgutova.cz
Thu Nov 18 23:44:55 CET 2004

Preji dobry den,

stala se mi nemila vec. Po upgrade mysql z verze 5.0.0_1 na 5.0.1 mi
prestal chodit courier-imap-imapd (verze courier-imap 3.0.7,1) s modulem
authmysql. Do logu mi zacal davat hlasku

Nov 18 22:35:01 bsd imapd: authmysql in free(): error: junk pointer, too
low to make sense

Jako prvni jsem upgradoval courier-imap na posledni verzi (3.0.8,1) a uz
to beha v poradku. Nicmene bych rad vedel, v cem byla chyba. Bylo to
zvlastni, po upgradu mysql vse ostatni, co mysql pouziva (napr. PHP,
postfix), bezelo v pohode. Proto mi neni jasne, jak by to mohl ten
upgrade zpusobit.

Setkal jste se s tim nekdo? Co to vubec je za chybu a s cim souvisi? Jde
mi o to, kdyby se mi to znovu prihodilo, abych vedel o co jde.

System je
FreeBSD 5.2.1-RELEASE #1: Wed Aug 25 15:10:10 CEST 2004

Predem dekuji

Roman Tesik