instalace 5.3-RELEASE - uhci0: [GIANT-LOCKED]

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 16 17:32:49 CET 2004

Pavel wrote:

> nedari se mi instalovat 5.3-RELEASE na Compaq Deskpro EN P550. Poslední
> 2 řádky na konzoli jsou:
>
> uhci0: <Intel 82371AB/EB (PIIX4) USB controller> at device 20.2 on pci0
> uhci0: [GIANT-LOCKED]
>
> Neporadite mi nekdo, jak pri instalaci a prvnim bootu potlacit podporu
> USB? Bootovani provadim z CD bootonly.

	Neni jiste, ze problem je s uhci0 - muze byt, ale muze byt problem take
s nejblizsim zarizenim nasledujicim, at uz je jakekoliv.

	Doporucuji v BIOSu pozakazovat veskere periferie nikoli zivotne nutne
pro beh a vyjmout vsechny nikoli nutne karty. Pokud se tak instalace
podari, lze pulenim intervalu dohledat problematicke zarizeni.

	Pokud jste trochu zdatnejsi, vyrobte si minimalisticky instalacni
kernel - tedy aby podporoval jen to minimm, ktere je bezpodminecne nutne
(tedy klavesnici, disk na ktery chcete instalovat, CD a VGA) - a pokud
se podari instalace tak, pak zase lze pulenim intervalu (za vyuziti
dynamicky loadovatelnych ovladacu) dohledat problematicke zarizeni ...

	Krome toho muzete zacit tim, ze vyzkousite vypnuti hyperthreadingu
(pokud je zapnuty), nejlepe vypnuti jakekoliv podpory MPS, lze-li ...