mpd

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Nov 16 07:38:59 CET 2004

Dan Lukes napsal(a):

> 	Namam definitivni reseni.
>

> 	Vypada to, ze spojeni je "jednosmerne" a pruchozi je pouze smer "k
> tome". Ty posilas SendConfigReq#1 - #10, ale nikdy neprijde odpoved. Ale
> request z druhe strany (rec'd Configure Request #1) dorazi - a dorazi i
> dalsi, ktery je shodny a je na nem videt, ze neni nijak poznamenan

Tento problem tu kdysi byl - pres jeden firewall neprochazely GRE
packety - nicmene ted je divne to, ze pokud pustim mpd jako daemon, tak
to funguje, pokud pustim mpd interaktivne, tak to nefunguje. Dival jsem
se letmo na ty tcpdumpy a v urcitem miste prijdou nebo odchazi packety v
jinem poradi (jako by neco nektery packet zdrzelo), ale mozna je to nesmysl.
Na cely problem jsem prisel tak, ze mi ten tunel prestal fungovat -
jedine, co si uvedomuju, ze jsem zmenil, bylo to, ze jsem v rc.confu na
jedne sitove karte, ktera ma vic IP adres napsal aliasy v jinem poradi.
Po prihlaseni do mpd se v arp tabulce nevytvori zaznam a tak, kdyz se
chci spojit s nejakym strojem pres tunel, tak jen po siti chodi arp
dotazy, kdo se vlastne je ten stroj, ktery se o spojeni pokousi - a
nikdo neodpovida.

> 	Priznam se, ze ted nemam cas na analyzu toho TCPDUMPu, natoz pak
> diferencialni analyzu obou techto TCPDUMPu - podivam se na to pozdeji,
> pokud se neozve jeste nekdo jiny. Zatim si musis stacit s timto.
>
> 					Dan

Zatim jsem to vyresil tak, ze jsem ten arp zaznam vytvoril rucne, takze
nejak extremne to nespecha. Nicmene neco neni v poradku a tak bych byl
rad, kdyby mne nekdo navedl, kudy se dal vydat pri patrani po porblemu.

Zatim diky

Zbynek