rozdelenie mailbox na jednotlive spravy

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Wed Nov 10 17:28:20 CET 2004

A.!

Ja by som si svojpomocne pomohol definovanim viacerych patternov,
namiesto definovania jedneho zlozitejsieho regexpu (i ked sa
urcite najde niekto, kto sa bude ohanat zbytocnym procesom):

grep ^From * | grep -v '.cz' | grep -v '.sk'

alebo s jednym grepom by to tiez mohlo fungovat:

grep ^From * | grep -v -e '.cz' -e '.sk'

To len pre poucenie (urcite sa da zostrojit cca 20 dalsich sposobov v awk,
perle, ...): zda sa mi rychlejsie zaexperimentovat s viacerymi grepmi
robiacimi jednoduchu a uplne jasnu vec (princip unixovskych toolov?) ako
sa snazit kombinaciou spa:tnych lomitok a uvodzoviek robit jeden zlozity
regexp.  Ze to pomocou viacerych grepov bude pomalsie? Urcite rychlejsie,
ako pisat mail do konferencie. (Tym povodnemu autorovi otazky NIC
NEVYCITAM, len radim ako si pomoct svojpomocne.)

J.