Listserver

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 7 23:55:44 CET 2004

wnt at centrum.cz wrote:

> Prvni vec, kterou potrebuji je, jakym zpusobem provest presun
> archivu/diskuze z jednoho serveru na druhy? Presunul jsem data, nicmene na

	"Presunul jsem data" myslite co ?

	Archiv konference, tedy zminena "data" jsou v souboru
<jmeno konference>.mbox

	Ty kdyz presunete, muzete pomoci programu, ktery je soucasti mailmana,
regenerovat indexy a WWW stranky s archivem.

	To samozrejme plati jen v pripade, ze jste konferenci na novem mailmanovi
regulerne vytvoril a ona tam tedy normalne existuje.

> Druhy dotaz se uzce tyka samotne kondference. Vsude na strankach jsou
> odkazy na starou adresu konference. Otazka teda zni, jak mohu tyto adresy
> zmenit? Bohuzel nikde jsem nic nenasel :/

	Adresa konference je vlastnosti konference. Nesnazte se prenaset konferenci.
Vytvorte si novou, preneste seznam uzivatelu a archiv.

> Vseobecne s tim presunem jsou problemy. Konfera tam sice je, ale jakoby
> neni zaintegrovana do stavajicho systemu :( Kdyby znal nekdo konkretni rady
> ci link, byl bych vdecny.

	Jak rikam ...