Microcom usb asdl modem

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sun Nov 7 18:25:56 CET 2004

On Sun, 7 Nov 2004 nonick_n1 at centrum.cz wrote:

>Zdravim vsechny,
>jsem absolutni novacek trochu sem pouzival linux ale narazil jsem na
>problem s Microcom usb asdl modem DESKPORTE a chtel bych se zeptat jestli
>se nekomu z vas nepovedlo pripojit na internet pres tento modem??? Jestli

	ahoj, nedavas zadne informace. Sice tu muze byt nekdo, kdo tento
modem pouziva, ale taky nemusi. Kdybys napsal, kam jsi se az dostal, poslal
pripadne nejake vypisy, logy, konfiguraci ppp/pptp pripadne nastaveni modemu
pokud ten ma vytvorit ppp session namisto kompu za nim, je urcite vetsi
sance, ze se nekdo chyti.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>