User mount (Re: Co jsou zaklady ?)

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Nov 4 20:21:02 CET 2004

Dik, problem byl prave v loadu iconv tabulek a s kiconv to uz ted jde
resit. I kdyz na zacatku, ta dokumentace.....

Jinak podle vsech dostupnych zdroju co jsem prosel to vypada na vubec
jediny tool, ktery preload tabulek resi, co je vskutku "dokonale".

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge