Fetchmail a ETRN

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 3 11:51:25 CET 2004

Peter Rosa wrote:
> Takze rucne spusteny fetchmail -v -v ma vystup:
> fetchmail: 6.2.5 querying mail-relay.slovenska.sk (protocol ETRN) at Wed Nov
> 3 11:16:17 2004: poll started
> fetchmail: SMTP> EHLO ns.pro.sk
> fetchmail: ETRN> ETRN ns.pro.sk

> NESMIE tam byt "ns.pro.sk" ale "@pro.sk"
> Ako to docielit? Fetchmail zrejme pouzije hostname, lebo moj stroj sa vola
> ns.
> Mam pouzit volbu -S alebo --fetchdomains ?

	Nemyslim, ze je v rychlejsi se tu zeptat nez ty dve moznosti proste
vyzkouset. Nicmene, ja bych rekl, ze hledate b) (rada od nekoho, kdo
fetchmail nikdy nepouzil, jen ted rychle mrknul do manualove stranky).

	Jinak se ale nemohu zbavit dojmu, ze dopisy by, alespon podle
soucasneho stavu DNS, mely byt ke stahnuti na "proxy.pro.sk" - nikoli na
 "mail-relay.slovenska.sk".

	Mozna ale cosi nechapu, od je tam v tom DNS trochu neporadek
(mail-relay.slovenska.sk nema napriklad v poradku dopredne a reverzni
DNS zaznamy)