mysql40-server z portu

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Wed Nov 3 00:12:50 CET 2004

> ukonci s
>
> Ja dneska updatoval jeden stroj na 4.0.22 a funguje ok.
> Je neco v /var/db/mysql/*.err ?

Ahoj,
diky za rychlou odpoved, jak na to tak koukam, tak to nebude problem mysql,
ale neco jineho. Nefunguje mi totiz ani proftp. Nevim co se mohlo stat, na
serveru nebyly delane zadne zmeny. Proftpd se nastartuje (v sockstat
nasloucha), ale nikdo se k nemu nepripoji. Ani na samotnem serveru
(localhost connect) to nejde.

ftp> ftp 10.0.254.2
Connected to 10.0.254.2.
421 Service not available, remote server has closed connection.

Kdyz jsem spustil proftpd s vyssim debuglevel, tak: ns.chvalsiny.net
(milanc.aw.chvalsiny.net[10.0.3.20]) - FTP session requested from unknown
class ns.chvalsiny.net (milanc.aw.chvalsiny.net[10.0.3.20]) - FTP session
closed.

v logu mysql je jen ten shutdown. Nejaky odhad co se mohlo stat ze mi tyto
dve sluzby umreli (v cem se shoduji)? Napr. apache, bind, opendchub tento
problem nemaji. :(( firewall neni pouzit.

Predem diky za kazdou radu,
Milan