TCP wrappers...

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Tue Nov 2 18:51:10 CET 2004

Dan Lukes wrote:

> 	Priznam se, ze nevim, zda Apache 1.3 libwarp pouziva. S ohledem na to,
> ze ma vlastni system "access control", ktery se nastavuje v jeho
> konfiguraku, je dost dobre mozne, ze nepouziva libwrap, protoze by tak
> zajistoval identickou funkci dvema zpusoby - a to je suboptimalni
> pristup ...
>
> 						Dan

Vdaka. Pozrel som si aj prispevky "Automatizovany brute-force
utok zo septembra 2004" a myslim, ze som to pochopil. Posledna
vec, ktora mi nie je jasna je, ze v man som nasiel nasledovne
formaty zapisu v hosts.allow a to:

1. aplikacia : klient : volby (deny,allow)
: :

2. aplikacia : klient : volby (twist,spawn,...) : volby (deny,allow)
: : :

Je spravny nizsie uvedeny zapis resp. je mozne pouzit zapis v
tvare ": : : :"?
ALL : PARANOID : RFC931 10 : spawn (nejaka akcia) : deny

Lumax