TCP wrappers...

Lubomir Majersky lumax at acompoprad.sk
Tue Nov 2 17:00:46 CET 2004

Rudolf Cejka wrote:

> A pro doplneni: U zkompilovanych aplikaci se to pak da vetsinou zjistit
> spustenim ldd /path/to/aplikace a vyhledanim radku, ktery by byl podobny
>        libwrap.so.3 => /usr/lib/libwrap.so.3 (0x28088000)
> tj. aplikace pouziva libwrap, coz je knihovna, ktera se o tyto
> pristupy stara.

Vdaka za vsetky odpovede.
Pozrel som si okrem inych aplikacii aj aplikacie proftpd a
apache13-modssl. U Proftpd som v makefile nasiel nieco ako
mod_wrap, mam ho skompilovany s tymto modulom a na zaklade vyssie
zmieneho prikladu som si overil, ze aplikacia pouziva libwrap,
avsak u Apacha som v makefile nic take ako "wrap..." nenasiel.
Chcel by som sa opytat (staci mi link a ja si to nastudujem) ako
to mam napriklad previest u apache13-modssl  resp. ci je to mozne
u tejto verzie, aby bol skompilovany s podporou hosts_access.
Pozeral som na nete www.apache.org, ciastocne som si uz
prestudoval hosts_access (3) aj (5), ale zatial som sa
nedopracoval k takemu vysledku ako u proftpd. U proftpd to bolo
velmi jasne.

Este raz vdaka, Lumax