ipfw: beznych sluzeb od p2p

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Sun Oct 31 02:09:19 CEST 2004

Jasne, ja vim od ceho quoting je, na druhou stranu reaguji vzdy aktualne,
ja mam napr. cele vlakno hezky seskupene... Je to zvyk, protoze za
nasobne opakovani quotovanych bloku by me v jine konfere velice rychle
vyhodily. Priste se pokusim o zachovani souvislosti.

Porovnani nevadi, protoze ted uz tomu rozumim, nekam si tu definici
poznamenam pro priste.

Diky, Milan