XFree86 x Xorg

Zbynek houska zbynh at seznam.cz
Wed Oct 27 13:05:59 CEST 2004

V st, 27. 10. 2004 v 11:46, Zbyněk Burget píše:
> Zdravim vespolek,
>
> mam jenom jeden drobny detaz - vi nekdo proc se jako std. Xwindow zmenil
> z XFree86 na Xorg?
> Kdyz jsem prolizal freebsd server, narazil jsem pouze na info, ze ke
> zmene doslo. Proc - ta jsem nikde nenasel. Je to snad kvuli tem sporum v
> Licencnim ujednani?
Rekl bych, ze to bude ono.

> Mimochodem - je tu nekdo, kdo pouzival XFree86 a ted ma na stroji Xorg?
> Existuje nekde srovnani obou prostredi (vyhody, nevyhody, features)?
Pred casem jsem postupoval podle ports/UPDATING a nainstaloval Xorg.
(teda spis natvrdo smazal XFree a sestavil Xorg)
Mam nekolik stroju s ruznymi verzemi X (netvrdim, ze to je srovnani),
ale mam pocit, ze jeden duvodu proc mi pada mozilla je Xorg (sestaveny
ze zdrojaku).
Na jinem stroji mam Xfree86 ze zdrojaku a tam se mozilla jevi jako
stabilnejsi.

> Zbynek
Zbynek