Linuxovy emulator

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Oct 21 22:19:16 CEST 2004

V čt, 21. 10. 2004 v 20:29, Divacky Roman píše:

> proc ne? (ted se nehadam, zajima mne to)
>
> kod pro procesor je stejny, elf je vsude stejny

Ten elf zas neni tak stejny, ale hlavne jak bys ridil kdy se budou
syscally volat primo a kdy skrz linuxovou emulaci kdyz je budes mit
namichane v jednom binaru? Da se to resit wrapperem (viz pluginwrapper a
flash) ale univerzalni wrapper neexistuje.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity