ipfw: beznych sluzeb od p2p

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Thu Oct 21 15:30:20 CEST 2004

> 	Ano, poslu.

Mohl bych take poprosit? Docela by mne to zajimalo. :)

Ja tedy jiz minovany port IPA znam, presto jsem si ale vytvoril vlastni
jednoduchy skriptik v perlu, ktery mi hodnoty odecita z ipfw. Mam to celkem
promakane, kazdy uzivatel ma jednu radku na den, kam se hodnoty
inkrementuji, vynulovani citacu se provede pouze pokud je uspesne potvrzen
zapis do DB (mysql). Me to celkem vyhovuje, uzivatelu mam v soucasne siti 20
a myslim ze mi ani nehrozi dostat do firewallu vice nez 100pravidel
najednou. :) IPU jsem az tak nestudoval, ale vadilo mi ze ma vlastni format
lokalni databaze...

Milan