Linuxovy emulator

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Oct 20 19:47:12 CEST 2004

V st, 20. 10. 2004 v 19:09, Divacky Roman píše:

> afaik ano

ve skutecnosti ne

> afaik fbsd

jak presne muzete neco zkompilovat pomoci knihovny? kompiluje se pomoci
kompilatoru, knihovny se linkuji do binarek.

>  ten port neni nutny

ten port je celkem nezbytny pokud vase linuxova binarka je dynamicky
linkovana nebo ocekava bez v jakemsi "linuxovem" prostredi (/proc,
binarky v /bin /sbin etc)

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity