MYSQL was:jak remote fsck single user?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 20 00:59:58 CEST 2004

servisnonstop at quick.cz wrote:

> No, presto mi neni jasne proc MYSQL dela:
>
> UNREF FILE I=494594  OWNER=mysql MODE=100600
> SIZE=2411 MTIME=Oct 19 21:52 2004
> CLEAR? no

	Tohle preci neni hlaska MySQL. To je hlaska fsck o vade ve filesystemu.
Vadu ve filesystemu nemohlo udelat MySQL. To, ze se vada tyka souboru,
ktery vlastnil uzivatel "mysql" nic nerika o tom, jakym mechanismem k
zavade doslo.

> A uz vubec jak z toho, zkousel jsem opravit tabulky a nic.

	Postupovat postupne, odspodu. Nejprve si dat do kupy filesystem. Az
bude v poradku, muzeme zacit resit problemy s programy, ktere ho
pouzivaji. Treba MySQL ...