opet problem s upgrade

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Oct 19 19:55:57 CEST 2004

On Tue, 19 Oct 2004, Cizek Milan wrote:

>pingy z libovolne stanice IP libovolneho interfacu v tom problematickem PC.

	teto vete moc nerozumim (nema tam byt "na IP" ?)

	mas tedy ted ten ,,pomaly'' server nainstalovany? Zkousel jsi k nemu
pripojit jiny server pouze pres krizeny kabel? Zkousel jsi udelat nejaky
rozumny flood 'ping -s 1472 -i 0.01' a sledovat zmeny odezev? Urcite ten
problem neni zpusobeny nejakou nechtenou konfiguraci FW s pajpami? Je pri
tom floodu nejaka ztratovost?

	chybi tu asi vypis z ifconfigu, nejake napastovane vysledku z pingu,
vystup ipfw l, ...

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>