Opteron

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Oct 15 16:01:33 CEST 2004

On Fri, 2004-10-15 at 15:25, Divacky Roman wrote:

> 6-current ma zaple ruzne debug veci, ktere 5.1R nema
>
> ale obecne si myslim ze 6-current bude rychlejsi nez 5.1R (samozrejme zavisi na
> konkretnim pouziti)

Pardon, napsal jsem to trochu hovadsky, my bad. Myslel jsem tim rozdil v
buildworldu nekde mezi 5.1 a aktualem. 5.1 priblizne za hodinu, pozdeji uz hodinu
a pul, ted aktualni current neudelam pod dve hodiny a mam pocit, ze to zacalo
narustat az pri verzich za posledni dva mesice. Tak jenom orientacne, jestli to
tak skutecne je, nebo se neco rozbilo na me strane..

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge