Courier - imap - IMAP

wnt at centrum.cz wnt at centrum.cz
Thu Oct 14 19:22:33 CEST 2004

Dobry den vsem,

mam zkonfigurovany mail server na FreeBSD 5.2.1, overovani uizvatelu je provadeno orpoti MySQL v kombinaci postfix + courier-imap. Vse funguje tak jak ma, az na jednu neprijemnou hlasku, ktera se objevuje v logu pri vyuzivani IMAPu uzivatelem. Priklad:

Oct 14 19:15:12 server imapd: Failed to create cache file: maildirwatch (test)
Oct 14 19:15:12 server imapd: Error: Input/output error
Oct 14 19:15:12 server imapd: Check for proper operation and configuration
Oct 14 19:15:12 server imapd: of the File Access Monitor daemon (famd).

Samozrejme jsem uz hledal po archivech na google a reseni nasel. Nainstalovat famd. To je ovsem ne zrovna moc prijemne, protoze ten ejste navic vyzaduje beh portmapu a to vse jen kvuli IMAPu mi prijde ponekud zbytecne. Behledne nato, ze kdyz jsem se kdysi v minulosti nakonec odhodlal nainstalovat famd a spustit tak se stejnak chyba objevovalaa neustale. Nekde jsem slysel, ze courier-imap lze zkompilovat i tak, aby se bez daemona famd obezel. Chtel bych se proto zeptat, jak teady tento problem resit. Dekuji.