Shared WEP Key: invalid argument

Jan Stary hans at stare.cz
Mon Oct 11 11:53:56 CEST 2004

Ahoj,

na FreeBSD 5.2.1-p10 rozchazim kartu Z-Com XI-626
a nedari se mi zprovoznit shared key autentifikaci.

# ifconfig wi0 inet 1.2.3.4/24 nwid <NWID> nwkey <NWKEY> authmode shared
ifconfig: SICS80211: Invalid argument

Zjevne je to tim 'authmode shared'; jakykoli 'ifconfig' pusteny
na tu kartu projde, pokud nezminim 'authmode' (v tom pripade je
karta nastavena s 'authmode open'). AP ovsem vyzaduje shared.

(Ovsem i tady se deje
# ifconfig wi0 inet 1.2.3.4/24 nwid <NWID> nwkey <NWKEY> authmode open
ifconfig: SICS80211: Invalid argument
)

Znamena to, ze wi(4) nepodporuje nastaveni authmode?
[man ifconfig: autmode "Not all adaptors support all modes."]

Dari se Vam nekomu provozovat tuhle kartu se sdilenym klicem?

> Tak tak... ale silne doporucuji flashnout novym firmwarem, protoze jinak
> to hazi hafo chyb, odpojuje se a dokonce muze shodit APcko.

Ja mam PRI 1.0.7, STA 1.3.6; cim to flashovat (myslim pod BSD)?

	Diky

		Honza