mod_php4 a podpora session

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Tue Oct 5 15:13:25 CEST 2004

Fajn, ale co kdyz chci treba session pridat prave do mod_php4? Tenhle
balicek by mi vyhovoval, pokud by se nechalo nejak urcit, co vse ma
obsahovat (session, bcmath,....). Je mi jasny, je muzu jit rovnou do
lang/php4. Ale preci neni v portech mod_php4 jen bez session a obecne
moznosti nejak definovat, co ma mod_php4 obsahovat.

Mira