Hromadna zmena hesel

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Oct 4 15:24:20 CEST 2004

On Mon, 4 Oct 2004, [WINDOWS-1252] Josef Pospíšil wrote:

> To zaridit dost dobre nejde, protoze ti co si jej zmenili loni, uz ho vetsinou
> nevedi, nebo nevim nic ja o nich. A je to par desitek lidi, takze osobni zmena
> u me na terminalu by se mi moc nelibila.

	tak jsem to nemyslel. Nemam cas to ted hledat, ale myslim, ze
by melo byt mozne docilit stavu, ve kterem kdyz se uzivatel naloguje,
tak ho system nepusti dal, dokud si svoje heslo nezmeni. Takto to
aspon fungovalo na jinych systemech a verim ze FreeBSD nebude
vyjimkou.

	viz 'man 5 login.conf', 'man 5 passwd' atd.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>