Problem s nacitanim pravidel pro ipfw

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Wed Sep 29 15:18:09 CEST 2004

radu co psal kolega jsem nepochopil a tak napisu co si myslim ja ;)
do firewall_type patri nazev vaseho uzivatelskeho nastaveni fw
jine volby jsou urcujici pro defaultni nastaveni...

ie. napr.
echo 'add allow from any to any all' > /etc/firewall
echo 'firewall_type="/etc/firewall"' >> /etc/rc.conf

asitakhle jsem to kdysi pouzival