Problem s mount_cd9660

FreeBSD technol.user freebsd at ulovec.cz
Wed Sep 29 13:06:11 CEST 2004

Jen ještě pro doplnění - u mně se závada CD-ROM projevovala tím, že
nešlo nabootovat z CD - "bla bla stack overflow bla bla". Radu připojit
si mechaniku jako master na druhý IDE jsem sice našel, ale když já měl
desku, která nemá fyzicky osazený konektor secondary IDE. A tak jsem v
šuplíku našel FDD, udělal si diskety a pracoval pěkně pomalu...
Protože pro provoz jsem potom CD-mechaniku nepotřeboval, nebyl problém.
Problém ale nastal se sítí - ve finále jsem ho vyřešil tím, že jsem vzal
starou ISA 3C509-ku a strčil jí do slotu. Ta kupodivu funguje bez
problémů.
Jindra