Jak na update minimalni instalace?

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Sep 29 12:30:42 CEST 2004

On Wed, 29 Sep 2004, Cizek Milan wrote:

>Ahoj,
>mam nainstaloavne FreeBSD 5.3 BETA5 a chtel bych ho upgradnout na posledni
>BETU6, muj dotaz je ale spise obecny, bez ohledu na verze... Protoze mam
>mensi disk a nerad instaluji veci, ktere stejne nikdy nepouziju,
>nainstaloval jsem pouze "base" distribuci. Kdyz ale ted udelam make

	myslim ze by tu byli povolanejsi, ale podle me mas jen tu
rozumnou moznost, o ktere vis.

	X-ka se timto neinstaluji a zakladni veci co sysinstall nabizi
si vyresis prave pres make.conf - NOMAN atd. A pak si s tim muzes hrat
dal - NO_BIND, NO_FORTRAN, NO_GDB, NOINET6, NOATM, NO_VINUM,
NO_SHAREDOCS, NOINFO, NOGAMES, NO_OBJC, NO_TOOLCHAIN atd, viz 'man
make.conf'.

	ale na druhou stranu, jestli ti to stoji za to. FreeBSD je v
tomhle dost rozumne, plna instalace bez kdyz nepocitam X ma pouze
300-400MB?

	h.