Problem s mount_cd9660

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Sep 29 11:43:19 CEST 2004

Zdravim.

> Co presne se objevi ve /var/log/messages potazmo na konzoli?

Ha-ha - opat niekto s tym istym problemom - ja som to zazil pri instalovani
4.8, 4.9
Ide o SPECIFICKY PROBLEM - pri urcitej HW konfiguracii sa objavi, pri inej
nie. Neda sa to zopakovat na inom stroji, ale kde to robi, tak to robi vzdy.
Do logov sa zapise nieco o "error reading TOC" alebo podobne a CD sa neda
nijako citat.

Ked som to pisal do questions@ aj sem, tak ma vsade "zotreli", ze robim
somariny ja. Nezavisle na mojich dotazoch sa aj potom objavili ini ludia, ze
maju tento problem - a tiez ich na questiona@ "zotreli".

Takze v teame FreeBSD to nikto neriesi, lebo na to nikto nepoukazuje. A ja
neviem, ako formulovat chybu, ani komu o tom napisat, aby ma znovu
"nezotrel".

Peter Rosa