SNMP a speedtouch 510i...TCPDUMP...

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Sep 28 16:17:12 CEST 2004

On Tue, 28 Sep 2004, Lubomir Majersky wrote:

> 14:00:11.150442 ns.xxx.sk 3961 > IPadresaADSL.snmp: C=mycomunity GetRequest(35)
> interfaces.ifTable.ifEntry.ifInOctets.104 .ios.org[|snmp]
> 14:00:11.151451 IPadresaADSL.snmp > ns.xxx.sk.3961: C=mycomunity GetRequest(35)

	nechapu, jak na dotaz get-request muzes od modemu dostat
odpoved get-request. Pochybuju, ze te nekdo bude chtit nahakovat kvuli
tomu, ze sem posles svoje IP adresy, akorat pak neni jasny, jestli jsi
v tom nahrazovani neudelal dalsi chybu.

	zkusil bych treba snmpstatus spolecne s tcpdump -v -s 0 atd.
Samozrejme taky -n. A mozna je treba nacase vymenit firmware v modemu.

	h.

snmpstatus -v 1 -c xxx-community 1.1.1.1