Programovani na nejnizsi urovni

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Sep 27 14:57:04 CEST 2004

On Mon, Sep 27, 2004 at 10:03:33AM +0200, FreeBSD technol.user wrote:
> Ahoj,
> v jedné aplikaci jsem nucen ovládat pod 5.x ISA kartu A/D převodníku vč.
> IRQ. Protože si nemyslím, že bych byl první, kdo to potřebuje -
> nenarazil jste už někdo na podobný problém a jeho řešení? Mám na mysli
> ev. nějaké knihovny.
> Dík.

tak to jedine v kernelu...
/usr/share/examples/kld/cdev/
a links /usr/share/doc/en/books/developers-handbook/index.html

muzou byt vhodne pomucky do zacatku.

roman

p.s. v pripade dalsich dotazu klidne napis na muj mail. mam lehkou zkusenost z
podobne cinnosti (naprogramoval jsem "cosi" co mel byt driver pro zvukovku co
mam v ntb)