cups-base-1.1.20.0

Řehoř Petr Petr.Rehor at i.cz
Fri Sep 24 13:56:39 CEST 2004

> Moj problem vyzera asi takto:
>
> #make
>
> ===>  Extracting for cups-1.1.20.0
> ===>  Patching for cups-1.1.20.0
> true
> ===>   cups-1.1.20.0 depends on shared library: cups.2 - not found
> ===>    Verifying install for cups.2 in /usr/ports/print/cups-base
> ===>  cups-base-1.1.20.0 has known vulnerabilities:
>    Reference:
> <http://www.FreeBSD.org/ports/portaudit/05dcf751-0733-11d9-b45d-000c41e2cdad.html>
> *** Error code 1
>
> Stop in /usr/ports/print/cups-base.
> [...]

Na tom odkazu, ktery vam to dava je napsano, ze je chyba v portu cups-base
pro verze nizsi nez 1.1.21. Bohuzel zatim nikdo neaktulizoval port cups-base
na tuto verzi (podivat se muzete treba pres
http://www.freshports.org/print/cups-base/ ).

Mate nekolik moznosti:
- chyba vam nevadi a potom pridate maku parametr -DDISABLE_VULNERABILITIES
- chyba vam vadi, upgradujete si sam port tak, aby pouzival novou verzi
  (a poslete patch jako PR)
- chyba vam vadi a proto pockate az ji spravce portu akutalizuje (muzete ho
  o to pozadat, jeho mail je v uveden v Makefilu nebo to poslat jako chybu
  pres PR)

Pokud vas zajima jak funguji porty, je mozne se podivat do handbooku
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/ports.html

A tady je popsano jak funguji porty zevnitr
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/porters-handbook/index.html

P.