OT: Prosba + LinuXchange

GeBu gebu at seznam.cz
Thu Sep 23 23:11:25 CEST 2004

Děkuji všem, co přispěli do diskuse o předmětu Operační systémy.
Předmět se podařilo zrealizovat. Má sice mnohem menší rozsah než jsem si
myslel, takže tam budou jen ukázky, ale já věřím, že je to začátek.
Bude se prakticky pracovat v mandrakelinuxu + další informace o jiných
distribucích a os.
Učit ho bude kolega.

S pár lidmi z okolí Olomouce organizujeme konferenci o svobodném a
open-software v Olomouci (právě na naší škole) - LinuXchange. Loni
proběhl první ročník v Šumperku.
Více na http://www.linuxchange.org
I přes to, že v názvu je slovo Linux, tak bychom rádi uvítali nějakou
přednášku o BSD. Pokud něco sami máte nebo o někom víte, tak se prosím
ozvěte. Nejlépe přímo na info at linuxchange.org
Jirka (GeBu)