SNMP a speedtouch 510i...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 23 22:18:51 CEST 2004

Lumax wrote:

> na BSD-cku monitorujem mnozstvo veci okrem ineho i "if" bez najmensich
> problemov. Nedari sa mi vsak monitorovat ADSL-router speedtouch 510i(4).
> Viac ako obcas dostanem hlasku "SNMP Error: no response received......". Ked
> vsak pouzijem snmpwalk resp. snmptranslate je to bez problemov - zariadenie
> odpoveda.

	Mozna jsem jen neco nepochopil - ale ja vidim, ze pomoci snmpwalk se
zarizenim komunikovat nelze. A pak vidim, ze necim - a nevidim cim - to
udajne nejde. To chybi dost podstatna informace ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz