Instalovani Postfix z portu a akceptovani jiz nainstalovane verze mysql

Zdeněk Kolařík zkolarik at miastudio.cz
Thu Sep 23 16:46:30 CEST 2004

Pro instalaci z portu se mi osvedcilo dle rady Zbynka Burgeta (pokud to
jde, tedy pokud neni nejaka "krpa" v Makefile apod.), zasadne pouzivat
"portinstall -iR xxx/yyy" a pro upgrade vyssi verze "portupgrade -iR
xxx/yyy".
Pro odinstalovani portu "pkg_deinstall -iR xxx/yyy". Samozrejme predtim
updatovat pres CVSUP.
V tomto pripade by bylo snad dobre napred odinstalovat "stary" postfix a
potom dle vyseuvedeneho nainstalovat novy anebo primo udelat
portupgrade.. Konfigy se samy nesmazou, takze nastaveni nebude problem.
Totez se da udelat s kazdym portem, tady i s cyrus-sasl.