Instalovani Postfix z portu a akceptovani jiz nainstalovane verze mysql

Miroslav Chlasták chlastak at goasedlcany.cz
Thu Sep 23 12:31:38 CEST 2004

Zdravim,

na fbsd 5.2.1 jsem si nainstalovatl mysql 4.0.16 z portu a Postfix 2.0
ze zdrojovych kodu (zadny port nebo pkg_add). Ted bych chtel nahradit
Postfixe novejsi verzi 2.1 a to rovnou z portu. Proto jsem aktualizoval
porty.

Jenze pri instalaci Postfixe z portu jsem si navolil podporu mysql. A
tady je kamen urazu. Port se snazi instalovat mysql ve verzi 3.18. Ale
ja jiz mam instalovanu novejsi verzi a k te stare se vracet nechci. Je
nejak mozne nastavit, aby se pri instalaci Postfixe brala v potaz jiz
instalovana verze mysql, nebo aby se nechala urcit verze mysql?

Dik za rady.

Mira