Tunel z pocitace do site

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 23 09:21:16 CEST 2004

Zbyněk Burget wrote:

> Takze jsem si s tim zkusil trochu pohrat, nicmene mi to samozrejme
> nefunguje :-(

> Multi-link PPP for FreeBSD, by Archie L. Cobbs.
> [pptp] LCP: rec'd Configure Request #0 link 0 (Req-Sent)
>  MAGICNUM 04b87924
>  PROTOCOMP
>  ACFCOMP
>  CALLBACK
>    Not supported
>  MP MRRU 1614
>  ENDPOINTDISC [LOCAL] 02 44 c3 b0 8e 17 4f 54 b1 ce e2 34 85 e6 63 2f 00
> 00 00 03
> [pptp] LCP: SendConfigRej #0
> [...]

	Zde prisel konfiguracni request od klienta (Windows?) a ten se, mimo
jine, dozaduje toho, aby server provedl CALLBACK

	Ten to odmita.

	Hacek je v tom, ze Windows na tom trvaji a tak se uplne stejny dotaz i
odpoved opakuji jeste nekolikrat, nez server dojde k zaveru, ze s timto
panem se tedy rozumne nedomluvi a vzda to.

	Tohle nepujde resit konfiguraci na strane FreeBSD - to je otazka
konfigurace na strane toho Windows klienta. Je treba zaridit, aby
CALLBACK nepozadoval, nebo aby na nem alespon netrval, kdyz ho
protistrana neumi.

	Kde presne se ale tohle ve Windows zaklikne to nevim. A rada, ze "me to
nedela" asi moc nepomuze ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz