problem se sambou

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 22 16:50:24 CEST 2004

Peter Rosa wrote:

> Prosim aku sietovku maju tie tri stroje - ja mam podozrenie, ze Samba si
> nejako nerozumie s mojimi RealTec-mi. A ked Vam to vykazuje tiez problemy,
> ci nahodou nemate pouzite RealTec karty.

	Jakkoli v IT neni nic zcela vylouceno, prima vazba problemu Samby na
typ sitove karty je spise nepravdepodobna. Na to jsou od sebe odstineny
prilis mnoho vrstvami.

	Ledaze by slo o race-condition v konkretnim ovladaci, ktera se
projevuje za urcite hw konfigurace (napriklad kdyz tytez sitove karty
sdileji jedno preruseni) a za urciteho typu provozu (napriklad velke
prenosy). Tim by mohlo dojit k neprime vazbe na Sambu, pokud by ve vasem
konkretnim nasazeni takovy typ provozu generovala.

	Nekdo jiny by ale podobnou chybu mohl mit s uplne jinym softwarem
(pokud by nahodou generoval podobny typ provozu) a naopak, se stejnym by
ji nemusel zaznamenat.

	Nicmene, pokud ty Realteky nahradite necim jinym, tak naprosto jiste
veci nezhorsite ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz